אודות

 

כמפעל יצרני אנו מעמידים לרשות לקוחותינו את כל האופציות האפשריות.

 

אם אתם יכולים לחלום את זה, אנחנו יכולים לייצר את זה…

 

אז מה הסוד שלנו?

  • עשרות שנות ניסיון – נוסדנו ב-1967 ואנחנו יצרני הריהוט המשרדי מהוותיקים והגדולים בארץ.
  • עובדים ותיקים ומיומנים הנמצאים איתנו שנים רבות. אוהבים את העבודה ומביאים איתם כל בוקר לב רחב, ראש גדול וידיים טובות.
  • פתרון אישי בהתאמה מלאה לצרכים, לדרישות ולאילוצים של כל לקוח.
  • שליטה על המפעל ועל כל שרשרת הייצור והאספקה –במפעל חדשני ומתקדם, המשתרע על פני 3,000 מ"ר.
  • ביצענו פרויקטים רבים בהיקפים שונים עד 10,000 מ"ר, תוך עמידה בלוח זמנים מדויק.
  • ניתן להתרשם באופן אישי מהריהוט המשרדי ולקבל ייעוץ מקצועי באולם התצוגה, המשתרע על פני 300 מ"ר בבניין המפעל.
  • מומחים בייצור ריהוט על פי תכנון אדריכלי.

 

במקום לספר על היתרונות שלנו – חשבנו שתרצו לדעת מה חושבים עלינו הלקוחות שלנו:

עמידה בלוחות זמנים צפופים…

"הנני לשבח את רהיטי סביון אשר עמדה באתגר שניצב בפניה בריהוט של 8,000 מ"ר, תוך עמידה בלוחות זמנים תובעניים" (עופר הראל, מנהל הנדסת מבנים, אגד).

חברת סביון עומדת בלוחות הזמנים הצפופים המוכתבים לה. עובדיה ניכרים באדיבות ומענה מהיר" (לאה מיכל, מנהלת מחלקת בינוי ומשק, אורמת).

"… מדובר בפרויקט מורכב הדורש התאמה למפרט מבנה המשרד, עבודה מדויקת ואיכותית וכמובן עמידה בלוח הזמנים הקצר עד לאכלוס המבנה.

ברצוננו להודות לנגריית סביון ולצוות עובדיה המסורים. די אם נציין את האיכות הגבוהה של העבודה שבוצעה, עמידה בלוח זמנים ומענה לכל בעיה שנוצרה במהלך ההתקנה של הריהוט" (שיף-הזנפרץ ושות' רואי חשבון).

"תודה מיוחדת לצוות המיומן והמקצועי שעבד ימים ולילות ודאג להספקת הריהוט במועד" (תמיר הרצל, מנהל מחלקת בינוי ומשק, אלקטרה).

איכות המוצרים…

"איכות המוצרים, טיב השירות ומהירות המענה לבקשות העמותה היו ללא דופי ומעבר לנורמות המקובלות בקרב ספקינו" (חנן מטסרו, מנהל ארגון ומשא"ן , עמותת אור ירוק).

"אם נביע לכם תודה וברכה, היא ודאי לא תקיף את מלוא ההערכה…תודה על האיכות ורמת הגימור של העבודה אשר ענתה על ציפיותינו ואפילו מעבר לכך" (בונוס, הוצאה לאור).

 

איכות השירות…

"ברצוני להביע את מלוא הערכתי ותודתי למנהלת המכירות של סביון על היחס החם, ההבנה והסובלנות לה זכינו בכל מהלך העבודה עימה" (יעקב נעמן, מנהל מח' לוגיסטיקה, בית חולים איכילוב).

"ברצוננו לשבח את השירות שאנו מקבלים ממירי – שירות מהיר, יעיל ומלווה תמיד בחיוך (גם בעיתות לחץ) שתרם רבות לשביעות רצוננו מהרכישה" (דראל נכסים)

"עד היום, ולמרות כי הריהוט אינו נתון בתקופת האחריות החברה נענית לכל פניה על מנת לתת פתרון הולם (עופר הראל, מנהל הנדסת מבנים, אגד).

"תודה על תודעת השירות הגבוהה, הסבלנות, הגמישות, שיתוף הפעולה ובעיקר על המוכנות לסייע" (גוברמן סטפן, רו"ח).